Je had het soms moeilijk met bepaalde leerstofonderdelen uit het basisonderwijs.
Leerstof onthouden lukt je wel, maar alleen door veel te herhalen.
Je denkt graag praktisch en je maakt theorie graag concreet.
’s Avonds maak je liever opdrachten dan theorie studeren.
Je kan goed de hulp van leerkrachten en je ouders gebruiken om de leerstof te verwerken.
Je hebt tijd nodig om de basis te verwerven.
Je hebt nood aan heel wat afwisseling in de les.
Je hebt het basisonderwijs probleemloos doorlopen.
Leerstof onthouden lukt goed.
Met hulp en tijd begrijp je ook complexe handelingen en theoretische uitleg.
Je kan en wil elke avond de nodige tijd aan je studie besteden.
Na de uitleg van de leerkracht, kan je de leerstof zelfstandig verwerken.
Je slaagt er vlot in om de leerstof te verwerven. Een accent mag.
Je kan de aandacht behouden in een les.
Je behaalde uitstekende resultaten in het zesde leerjaar.
Leerstof onthouden lukt snel.
Je bent sterk in abstract denken en je begrijpt snel complexe handelingen.
Je bent bereid om je elke avond extra te verdiepen in je studie.
Je kan zelfstandig werken en studeren, het schoolwerk organiseren.
Je hebt nood aan een extra uitdaging.
Je bent aandachtig in de les en je wil meer weten dan wat verteld wordt.
Je werkt nog een aantal leerstofonderdelen uit het basisonderwijs af.
Je leert er al doende, eerder dan uit de boeken. Je denkt praktisch.
Je kan en wil met je handen werken. Je bent bovendien ook handig. Na de schooltijd help je liever met klusjes.
Je krijgt in de mate van het mogelijke extra of apart uitleg van de leerkracht om de leerstof te verwerken.
Je hebt voldoende tijd nodig om de basis te verwerven.
Je hebt nood aan actieve werkvormen en afwisseling in de les.